Sunday 25 March 2012

Cerita Aku (Pasal Surat)

hye berjumpa lagi kita
tak sabar rasanya jari jemari nie nak menari-nari atas keybord nie
mati la meroyan semangat nak post blog katanyer
ahahahahhah
tgh tgk2 rak kat tepi katil tu ternampak la 1 fail yang dah lama sgt tak sentuh
amik fail tu (fail dr zaman batu wak) bukak tgk ada lah surat2 cinta zaman sekolah dulu
ramai peminat nie zaman skolah dulu...ahahah(harus la syok sendiri kan)
takder lah,actually bnyk surat dr makcik n maksu aku
yerlah,aku duk kat penang n diorg kat kl
nak call masa tu mahal n mana ada hp murah mcm skrg lagi
so mediumnyer surat la..seminggu 1 surat
n bila sampai panjangnyer 4 or 5 helai kertas kajang
jenuh kan klu nak baca (lagi2 klu tulisan mcm cakar ayam)..ahahaha
tp yang bestnya surat2 tu dah jadi 1 kenangan yang paling indah wat aku skrg
klu aku baca balik,mst aku senyum sorg2
mungkin org zaman skrg tak sempat merasa semua tu
tunggu posmen depan rumah,beratur kat pejabat pos nak beli setem,dapat surat yang penuh bedak
yerlah,nak bg surat wangi...abis stgh botol bedak dituangnya tp surat tu sehelai jer..ahahhaha
bila bukak jer surat tu,berterabur bedak kat dalam
dulu zaman skolah aku selalu gak la jadi jurutulis surat cinta kwn2 tuk marka depa
apa kez la kan,surat cinta sendiri pun suh member tulis..ahahha
tp tu kenangan la kan..
mungkin ada yg baca nie akn tersenyum bila teringat zaman bercinta guna surat n pos malaysia
sekarang semua serba pantas
guna sms,mms,email...tak sampai 2 or 3 minit dah dapat balasan
tp takder sentimental value la kan..
kad raya pun org dah tak anta..klu aku pos kat kwn2 aku pun,jgn harap la diorg nak reply
tp surat2 n kad raya nie leh simpan lama
seronok bila baca balik zaman akn dtg..hihihi
hurmmm...ok lah..penat lak membebel nie
nak g mkn sat..adios

 nie la antara koleksi surat2 aku..


 yang nie pulak surat pertama yang aku dapat..dr makcik aku yg comey..hihi


pic nie nak menyelit jer..selak2 surat tu terjumpa lak potostat ic lama..
pic masa darja 6..comey tak?..ahahah
tp sorry yer,pic tak clear..huhu..hp murah jer uols

No comments:

Post a Comment