Friday 23 March 2012

My New Baby was Born

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
hari nie terlancar la blog CeritaRiez
so nie kira mcm my new baby la
ntah la mcm mana terniat nak wat blog jugak
mungkin terlalu bnyk cerita yang aku nak kongsi kot(agaknyer la :))
nak cari nama tuk blog nie punya la susah sebab nak nama yg best n gempak (gempak la sgt)
aku sampai bincang dgn bekas pensyarah aku dulu yg ajar aku subjek Pengajian Malaysia
tp hampeh jugak
by the way,credit to Cik Earnie yg puas perah otak tuk pk nama2 yg best :)
but at last,ada sorang nie (siapa org tu?? teeeet....) dia bg nama CeritaRiez
sebab akan bnyk cerita2 aku dalam nie
hurm rasa ok jugak nama tu
senang n mudah org nak ingat  hihihi
hope pas nie rajin2 la lawat blog nie yer
maybe akan ada citer pasal korang dalam nie
ahahahhahha (mati la kena lahar pas nie)
so jumpa lagi..
adios

2 comments: