Wednesday 11 April 2012

Aku,Dia dan Burger King

Salam semua
semlm kan cuti umum sempena pertabalan D.Y.M.M.S.P.B Yang Diprtuan Agung
so aku pun ajak la si dia nie kuar
mmg la niat nak jalan jalan jauh skit kan
tp dek kerana kekangan masa yang terlalu cemburu,tak dapat la jalan jauh
aku ngan dia pun jumpa la kat masjid jamek jer
g mkn kan burger king then ingat nak jalan2 kat area sogo n jalan tar
adat la kan bila cuti area masjid jamek tu mst la ramai org
yang si dia nie lak wat perangai
sana ramai org,sini panas,sinun malas
haish,last2 g sogo
sejuk skit kan
pas tu dia ngomel lagi sbb ramai org
Ya Allah,time tu rasa mmg menyirap dah
dia asyik tanya nak g mana
tp bila aku bg idea dia reject
sampai aku lak yang naik buntu
then ada la termarah skit kat dia
terus merajuk n buat muka
then dgn muka yg tak manis,dia ckp nak balik
so aku pun ok lah
dgn tak salam or apa,terus blah mcm tu jer
terasa tau hati nie huhuhuhu
tp dr mlm semlm sampai ari nie,aku call dia tak angkat2
merajuk sgt kot dgn aku
huhuhu
sorry la,actually tak sengaja pun nak marah2 tu
jgn la merajuk lama2
tak kesian ker?
huhuhuhu
duk rindu sowg2 kat sini
dah mcm pungguk rindukan bulan
huhuhuhu


plzz forgive me honeydear... :(

No comments:

Post a Comment