Sunday 22 April 2012

HARI INI (AHAD 22 APRIL 2012)

Asslamualaikum
semoga semua dalam rahmat Allah S.W.T
hah ari nie nak citer pasal citer lockout
actually citer nie tak termasuk la dalam my list movie yag nak tgk 
tp sebab ada org nak belanja,ikut saja lah...rezeki uols..ahhaha
biar dia yang plan so i follow jer..malas nak bnyk citer kan
then dia pun booking la tiket
pas tu dia msg ckp harga tiket rm52 tuk 2 org kat gsc signature the garden
aku pk pesal mahal sgt harga tiket nie??
seat dia letak labuci ker hapa tp lantak lah..org nak byrkan...hihik
aku ikut jer lah sbb aku pun tak pernah tgk wayang kat situ..lgpun org belanja..so jgn bnyk sgt soal..ahahah
td tgh hari dia dtg amik semua then g la kat the garden tu
sbb tak sempat nak mkn segala,perut pun menyanyi la
then dia g cafe kat situ,aku tgk mcm order sum food la tp dia tak bwk pun
dia kata nanti diorg anta kat dalam panggung...eh lagi pelik nie
then kitaorg pun masuk la panggung tu
1st aku masuk aku dah terkedu kat situ...OMG!
screen agak besar,hanya ada 10 baris kerusi dan setiap baris ada 6 kerusi (3 twin seat) sahaja
patut la mahal harga tiket dia

 nie keadaan seat dalam panggung tu..twin seat semua (pic tak clear..sorry :))

bekas popcorn dia..hehehe

tgh tunggu movie nak start,ada lak sorang mamat nie dtg kat tepi aku
ingat aku salah seat ker apa tp rupanya mamat keje kat cafe tu anta makanan yang member aku pesan
wah mcm vip lak rasa..ahahhaha
ok,tu pasal panggung dia
now pasal movie lockout nie pulak
citer nie action movie n ada la love jugak..biasa la kan
berkisarkan tahun 2079 dimana US telah bina panjara di angkasa lepas
tp berlaku insiden dimana semasa anak perempuan presiden melawat penjara tu telah berlaku rusuhan
so si hero telah dihantar ke penjara tersebut untuk menyelamatkan anak perempuan presiden itu
berlaku lah adegan cinta dan tembak menembak disitu
saper2 yang minat action movie tu,suka filem yang tembak menembak n bunuh2 org,elok la g tgk..hehheh
ok jugak la citer dia sbb tak bosan

 nie poster dia..start tayangan pada 20 april

 hero dia yang gagah

 nie pulak anak presiden yang nak kena diselamatkan tu

si saiko yang gila..rasa mcm nak tembak jer kepala dia..ahahha

dah abis tgk wayang,dgn keada yang sejuk beku tu (hahah) kitaorg g mkn
dia belanja kat TGI Fridays
hurm boleh aku mkn salad jer kat situ
mintak la yang mahal2 skit..ahhahaha
ntah lah uols..perut rasa kenyang jer masa tu
tu yang mkn salad jer tu..tp tu pun tak abis
membazir tol..huhu

cajun chicken apa ntah nama dia..ahaha

ok lah,tgk wayang dah,mkn pun dah,apa lagi balik la
sampai umah tido
perut dah kenyang
hehehe
ok lah..see uols next time ya
babai.. :)

riezreza

No comments:

Post a Comment