Friday 15 June 2012

MALAM YANG SEPI

sudah lewat ke dinihari
tp mata masih lagi blom mengantok
apa la kawan2 aku sedang buat kan
mst semua dah dibuai mimpi yang indah
selamat malam sahabat aku
semoga segala mimpi indah korang tercapai
masih tercari2 cerita menarik untuk dikongsi bersama tp tetap buntu
hurmmm apa yer nak cerita?
selalu terdengar ayat yang kawan gembira senang di cari tp kawan menangGis begitu payah nak jumpa
aku tak nafikan semua itu
biasa lah lumrah dunia,bila senang semua rapat
tp bila duka,siapa yang nak susah bersama
kadang2 bukan niat nak jauhkan diri tp diri sendiri masih dalam tersepit
manakan pula nak menolong yang didalam kesusahan
mungkin itu yang di salah erti oleh orang yang dalam kesusahan
Alhamdullilah,aku antara insan bertuah yang mempunyai sahabat yang cukup baik
aku tak malu tuk katakan aku cukup bangga mempunyai kawan yang mcm tu
masa susah masa senang aku sentiasa mereka ada bersama
dan aku juga harap aku menjadi seperti mereka
ada ketika mereka dalam kesusahan dan kesedihan
insyaAllah,ada kelapangan aku kan ceritakan pasal kawan2 baik aku tu
selamat malam semua

riezreza 4.45AM

No comments:

Post a Comment