Thursday 6 September 2012

SELAMAT PENGANTIN BARU PAKSU DAN MAKSU :)



Asslamualaikum
berjumpa lagi kita..dah berswang pun kan blog nie
hehehhehe..kemalasan yang melanda buat aku malas sungguh nak bukak blog nie
huhuhuhu
ok lah,taknak citer panjang
nak citer pasal raya n majlis kenduri paksu masa kat kg
disebabkan ada kenduri tu,so raya aku tahun nie pun kurang la..boleh kata mcm tak raya pun
huhuhuhu
yerlah,semua lebih tertumpu pada persiapan majlis kenduri tu
even mak aku pun tak buat kuih raya..kempunan semperit air tangan mak.. :(
pagi raya pun mak aku takder..balik umah tok aku..aku raya kedua baru balik sana
hurm takper lah..tp semua happy :D

tugas aku bnyk la jugak..nak siapkan hantran,buat bilik pengantin
so aku wat as simple yang boleh la..yerlah kat kg kan..
puas jugak nak cari metirial..especially bunga segar
sib baik jumpa 1 kedai bunga kat Padang Serai nie..dia jual barang perkahwinanan dan bunga2 segar...sebelah petronas tp mahal la bunga dia
sekuntum rose jer dah rm2.50
nak guna kena beli jugak la kan walaupun mahal

Ok bebel panjang pun tak guna,jum tgk pic yang sempat snap

Majlis akad nikah


 Selamat datang ke keluarga kami Maksu

Bergambar dgn ahli keluarga belum berangkat ke majlis akad nikah


Semasa makan beradap


 malu2 lagi..hehehe :P

 senyummmm ..:)

Pengantin bergambar dgn makteh,makcik dan anak2sedara


 hantaran dari pihak pihak lelaki..hasil tangan ..ehem..ehem...aku la..ahakz

jum tgk 1 per 1 yer

 Sereh junjung

 Bekas cincin

 Telekung

 Kain pasang

 Tuala

 Bakul Buah

 Sumi dan Coklat

 Sejadah

 Bunga rampai

Kek
 Bahulu 

 Kuih Loyang @ Ros@ sarang tebuan

 Set wangian

 Hantaran dari pihak perempuan

 



 Bilik tidur Raja Sehari

 Buanga Katil 

 My lovely mom & dad...wah speaking..ahakz

 Mak,Makteh ngan Tok

makcik....hah yang belakang tu makcik mah..hehek




tu jer yang ada
so next projek,weading maksu kat kl
lagi 2 bulan..adeyh bnyk keje nak pk n wat
jumpa lagi ya
RR

No comments:

Post a Comment