Thursday 4 October 2012

MINGGU YANG SIBUK

Bermula dgn kalimah Bismilah
hurm minggu yang memang sibuk
bnyak agenda yang perlu aku siapkan sebelum menjelang 3 november 2012
dalam sibuk membuat persiapan tuk 3 november nanti,bnyk pulak plan lain yang dtg

Sabtu minggu lepas tolong mak sedara siapkan tempahan
mihun sup yang sedap dari air tangan aku
ahahahahhaha!
then kena balik umah sbb kwn dari seremban nak dtg
sebab ahadnyer tu nak g rumah si jimmy
ada majlis makan2 sempena besday dia

penat memang penat tp have fun la kan
bukan selalu dpt kumpul
btw happy besday jimmy
dapat gak bg hadiah hemper makanan kat anda kan
hope suka la
kekekke

ok tak??1st time bg hadiah hamper tuk besday org..

happy besday to jimmy

then b4 si adi (yg hensem belah kiri) tu balik aku bg la adiah besday dia jugak
yerlah,besday dia jatuh 3hb okt
kena hari keje pulak tu
takkan aku nak suh dia dtg kl semata2 amik adiah walaupun dia tak g keje ari tu
ahahhaha
luckly dia suka sgt
terharu aku bila dia hargai apa yg aku bg kat dia
nak tau apa aku bg kat dia???
jeng...jeng...jeng...

aku nama kan nie frame 4 musim

tak kira la apa musim pun cerap,ko tetap kwn aku yang paling baik n paling best
sayang ko ketat2
ahahahhah
happy birthday to u k

so now okt dah mula buka tirai
setiap weekend aku ada program
huh busy2...
jumpa lg la yer..daaaaa





No comments:

Post a Comment